هنوز دوست دارم

love story

شعرهای عاشقانه

هنوز دوست دارم

یک بار دختر حین صحبت از پسری که عاشقش یود پرسید :

چرا دوستم داری ؟واسه چی عاشقمی ؟

گفت : دلیلش رو نمیدونم ... ولی دوست دارم

تو هیچ دلیلی رو نمیتونی عنوان کنی پس چطور دوستم داری ؟

چطور میتونی بگی عاشقمی ؟

من جدا دلیلشو نمیدونم ولی میتونم بهت ثابت کنم

ثابت کنی ؟ نه ! میخوام دلیلشو بدونم ؟

باشه... باشه... میگم : چون تو خوشگلی .

صدات گرم و خواستنیه

همیشه بهم اهمیت میدی

دوست داشتنی هستی

با ملاحظه هستی

به خاطر لبخندت

دختر از جواب های او خوشحال و راضی شد !

متاسفانه چند روز بعد . اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به کما رفت !

پسر نامه ای کنارش گذاشت با این مضموم

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كه نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم

گفتم واسه لبخندات، برای حركاتت عاشقتم
اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم


اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

عشق دلیل میخواد؟

نه!معلومه كه نه
!!

پس من هنوز هم عاشقتم

نظره تو چیه؟

 


نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت0:30---26 فروردين 1391
u fogholadeyiپاسخ:ممنون
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ساعت 15:1 توسط mahsa joon |